Szolgáltatás megnevezése Díj
• Szervizünkbe eljuttatott komplett eszköz (PC,
  Notebook, tablet, stb.) bevizsgálási díja:
4.990.- Ft + ÁFA
• Szervizünkbe eljuttatott alkatrész bevizsgálási díja: 3.990.- Ft + ÁFA
• Szerviz telephelyünkön: 9.690.- Ft/óra + ÁFA
• Szerviz kiszállással: 11.990.- Ft/óra + ÁFA
+ út díj 100.- Ft/km + ÁFA
• Gép átépítés, összeszerelés: Szervíz óradíj szerint
• Windows operációs rendszer telepítése: 10.490.- Ft + ÁFA
• Linux / macOS rendszer telepítése: 17.490.- Ft + ÁFA
• Segéd program (ingyenes) itelepítése: 2.490.- Ft + ÁFA
• Szoftver, driver telepítés: 5.490.- Ft + ÁFA
• Bevizsgálási díj garanciális, jogos reklamáció esetén: 0.- Ft
• Bevizsgálási díj garanciális, hibátlan termékre: 4.990.- Ft + ÁFA
• Vírus mentesítés, egyéb szoftver telepítés vagy
   frissítés, router beállítás, stb.:
Szervíz óradíj szerint
• Adatmentés: 4.490.-Ft + ÁFA  / 100 GB
• Egyéb szolgáltatás (pl: telefon, e-mail, stb. beállítás): 4.845.- Ft + ÁFA / minden megkezdett 30 perc
• Sürgősségi felár: + 6.000.- Ft + ÁFA
• Hétvégi felár kiszállásra (Szombat 13 órától
  Hétfő 07 óráig és fizetett ünnepnapokon):
+ 10.000.- Ft + ÁFA
Szervizünk díjszabása
Fontos tudnivalók

A megrendelő feladata a hibás terméket eljuttatni a szervizpontunkra. Amennyiben a megrendelő saját telephelyén vagy otthonában kívánja a javítást elvégeztetni, úgy azt szervizpontunkkal telefonon egyeztetnie kell. Szerviz pontjaink elérhetősége „KAPCSOLAT” menüpont alatt.

A hibás termék beérkezését követően bevizsgáljuk a terméket és a hiba megállapítása után elemezzük a javítás gazdaságosságát.

Az elemzés eredményeként három különböző lehetőség adódhat:

1. Amennyiben a termék javítható és a javítás összege nem éri el a 10.000.- Ft összeget, a javítást automatikusan elvégezzük.

2. Amennyiben a javítás várható díja meghaladja a fenti összeget, árajánlatot készítünk és csak annak az elfogadása után végezzük el a javítást. Amennyiben a megküldött árajánlat alapján a megrendelő nem igényli a javítási szolgáltatást akkor a következő 3. pontban foglaltak szerint járunk el.

3. Amennyiben a megrendelő - szervizünk tájékoztatása alapján - úgy dönt, hogy a termék javítása gazdaságtalan (a javítás várható díja megközelíti a termék piaci értékét), a terméket visszaküldjük a megrendelőnek és kiszámlázzuk a bevizsgálási díjat.

Az adatmentés költségeiről minden esetben e-mailben adunk tájékoztatást a beérkezett termék bevizsgálását követően.

Ha a megrendelő csak bevizsgálást szeretne kérni vagy csak árajánlatot a javítás várható költségéről azt külön kell jelezni az átvevő ponton történő leadáskor. Ebben az esetben csak a bevizsgálási díjat számlázzuk ki és nem végezzük el a javítást az 1.-es pontban foglaltaknak megfelelően.

A megrendelt szervizmunka elvégzése után a megrendelő feladata a terméket elszállítani. A megrendelő írásbeli kérésére a terméket házhoz szállítjuk a „HÁZHOZSZÁLLÍTÁS” menüpont alatt megtalálható díjazás ellenében.

A javítások határideje 3-7 nap. Ezen határidőt a szerviz igyekszik betartani, de a javításból eredő egyéb okok miatt a módosítás igényét fenntartja. A javítás elvégzéséről a szerviz a megrendelőt telefonon vagy SMS -ben tájékoztatja. Amennyiben a készüléket az ügyfél az értesítés után 15 napon belül nem veszi át a szerviz az ügyfelet újból megpróbálja értesíteni SMS-ben. A szerviz a bármilyen okból nem fogadott hívást vagy SMS-t is sikeres értesítésnek könyveli el. Amennyiben a sikeres értesítés után az ügyfél a készüléket 15 napon belül nem veszi át, úgy a szerviz tárolási díjat számol fel. A tárolási költség naponta a készülék aktuális piaci árának 1%, de minimum 200 Ft/nap. Ha a tárolási költség és a javítási díj összege eléri a készülék aktuális piaci árának 75% -át, a készülék tulajdon joga átszáll a szervizre, az ügyfél ez után semmilyen követeléssel nem élhet. A szerviz a készüléket tovább értékesíti, vagy megsemmisíti.

Nem vállaljuk a következő termékek javítását:

• gyári garanciával rendelkező termékek (de segítünk garanciális szervizbe eljuttatni)
• fizikailag sérült vagy láthatóan szakszerűtlenül javított termékek

Csak nálunk vásárolt, vagy jogtiszta hozott médiumból vállalunk rendszer-, ill. szoftver telepítést.

Az általunk elvégzett javításra a törvényben előirt 1 hónap garanciát vállalunk.

A szerviz fenntartja azon jogát, hogy a tájékoztatót, az abban közölt tényeket, szabályokat módosítsa. Amennyiben a tájékoztatóban szereplő szabályzás ütközik bármilyen hatályos törvénnyel, jogszabállyal, úgy a törvényben, jogszabályban rögzítettek a mérvadóak.

Üzletünkben Helyszínen
• Számítógép javítás
• Szoftvertelepítés
• Notebook javítás
• Netbook, Tablet javítás
• Nyomtató javítás
• Vírusirtás
• Adatmentés
• GPS, PDA, Okostelefon javítás
• Monitor javítás
• Biztosítói szakvélemény
• Egyéb számítógépes perifériák javítása
   • Helyszíni számítógép javítás
   • Szoftvertelepítés
   • Vírusirtás
   • Üzembe helyezés
   • Internet beállítás
   • Hálózat építés
   • Rendszergazda szolgáltatás
   • Adatmentés
   • Átalánydíjas karbantartás
Szerviz

Szervizünk az alábbi szolgáltatásokat vállalja:
3A PC Bolt & Szerviz Szentes

6600 Szentes, Horváth Mihály utca 12/A
Telefon: +36 63/200-245
Email: 3abolt@gmail.com
3A PC Bolt & Hódmezővásárhely

6800 Hódmezővásárhely, Lánc utca 1.
Telefon: +36 62/202-035
Email: 3abolt.info@gmail.com