Üzletünkben Helyszínen
• Számítógép javítás
• Szoftvertelepítés
• Notebook javítás
• Netbook, Tablet javítás
• Nyomtató javítás
• Vírusirtás
• Adatmentés
• GPS, PDA, Okostelefon javítás
• Monitor javítás
• Biztosítói szakvélemény
• Egyéb számítógépes perifériák javítása
   • Helyszíni számítógép javítás
   • Szoftvertelepítés
   • Vírusirtás
   • Üzembe helyezés
   • Internet beállítás
   • Hálózat építés
   • Rendszergazda szolgáltatás
   • Adatmentés
   • Átalánydíjas karbantartás
Szolgáltatás megnevezése Díj
• Szervizünkbe eljuttatott komplett eszköz (PC,
  Notebook, tablet, stb.) bevizsgálási díja:
3.190.- Ft
• Szervizünkbe eljuttatott alkatrész bevizsgálási díja: 2.190.- Ft
• Szerviz telephelyünkön: 3.990.- Ft/óra
• Szerviz kiszállással: 4.990.- Ft/óra
+ út díj 100.- Ft/km
• Gép összeszerelés nálunk vásárolt új gép esetén: 3.190.- Ft
• Gép átépítés: 4.990.- Ft
• Operációs rendszer telepítése nálunk vásárolt új
  gépre:
2.990.- Ft
• Operációs rendszer telepítése használt gépre: 7.490.- Ft
• Szoftver installálás, eszköz telepítés: 2.490.- Ft
• Bevizsgálási díj garanciális, jogos reklamáció
  esetén:
0.- Ft
• Bevizsgálási díj garanciális, hibátlan termékre: 2.190.- Ft
• Vírus mentesítés, egyéb szoftver telepítés vagy
   frissítés, router beállítás, adatmentés, stb.:
Szervíz óradíj szerint
• Hétvégi felár kiszállásra (Szombat 14 órától
  Vasárnap 24 óráig és fizetett ünnepnapokon):
5.000.- Ft alkalmanként
🗹 PC, Laptop, Tablet, GPS javítása
🗹 Számítógépes hálózatok telepí-
    tése, karbantartása, felügyelete
🗹 IP kamerák, Routerek, új és
    használt számítástechnikai 
    eszközök és alkatrészek
3A Számítástechnik@
Hardver Bolt & PC Szerviz
Szerviz

Szervizünk az alábbi szolgáltatásokat vállalja:

























Szervizünk díjszabása:


































Fontos tudnivalók:

A megrendelő feladata a hibás terméket eljuttatni a szervizpontunkra. Amennyiben a megrendelő saját telephelyén vagy otthonában kívánja a javítást elvégeztetni, úgy azt szervizpontunkkal telefonon egyeztetnie kell. Szerviz pontjaink elérhetősége „KAPCSOLAT” menüpont alatt.

A hibás termék beérkezését követően bevizsgáljuk a terméket és a hiba megállapítása után elemezzük a javítás gazdaságosságát.

Az elemzés eredményeként három különböző lehetőség adódhat:

1. Amennyiben a termék javítható és a javítás összege nem éri el a 10.000.- Ft összeget, a javítást automatikusan elvégezzük.

2. Amennyiben a javítás várható díja meghaladja a fenti összeget, árajánlatot készítünk és csak annak az elfogadása után végezzük el a javítást. Amennyiben a megküldött árajánlat alapján a megrendelő nem igényli a javítási szolgáltatást akkor a következő 3.-as pontban foglaltak szerint járunk el.

3. Amennyiben a megrendelő - szervizünk tájékoztatása alapján - úgy dönt, hogy a termék javítása gazdaságtalan (a javítás várható díja megközelíti a termék piaci értékét), a terméket visszaküldjük a megrendelőnek és kiszámlázzuk a bevizsgálási díjat.

Az adatmentés költségeiről minden esetben e-mailben adunk tájékoztatást a beérkezett termék bevizsgálását követően.

Ha a megrendelő csak bevizsgálást szeretne kérni vagy csak árajánlatot a javítás várható költségéről azt külön kell jelezni az átvevő ponton történő leadáskor. Ebben az esetben csak a bevizsgálási díjat számlázzuk ki és nem végezzük el a javítást az 1.-es pontban foglaltaknak megfelelően.

A megrendelt szervizmunka elvégzése után a megrendelő feladata a terméket elszállítani. A megrendelő írásbeli kérésére a terméket házhoz szállítjuk a „HÁZHOZSZÁLLÍTÁS” menüpont alatt megtalálható díjazás ellenében.

A javítások határideje 3-7 nap. Ezen határidőt a szerviz igyekszik betartani, de a javításból eredő egyéb okok miatt a módosítás igényét fenntartja. A javítás elvégzéséről a szerviz a megrendelőt telefonon vagy SMS -ben tájékoztatja. Amennyiben a készüléket az ügyfél az értesítés után 15 napon belül nem veszi át a szerviz az ügyfelet újból megpróbálja értesíteni SMS-ben. A szerviz a bármilyen okból nem fogadott hívást vagy SMS-t is sikeres értesítésnek könyveli el. Amennyiben a sikeres értesítés után az ügyfél a készüléket 15 napon belül nem veszi át, úgy a szerviz tárolási díjat számol fel. A tárolási költség naponta a készülék aktuális piaci árának 1%, de minimum 200 Ft/nap. Ha a tárolási költség és a javítási díj összege eléri a készülék aktuális piaci árának 75% -át, a készülék tulajdon joga átszáll a szervizre, az ügyfél ez után semmilyen követeléssel nem élhet. A szerviz a készüléket tovább értékesíti, vagy megsemmisíti.

Nem vállaljuk a következő termékek javítását:

• gyári garanciával rendelkező termékek (de segítünk garanciális szervizbe eljuttatni)
• fizikailag sérült vagy láthatóan szakszerűtlenül javított termékek

Csak nálunk vásárolt, vagy jogtiszta hozott médiumból vállalunk rendszer-, ill. szoftver telepítést.

Az általunk elvégzett javításra a törvényben előirt 1 hónap garanciát vállalunk.

A szerviz fenntartja azon jogát, hogy a tájékoztatót, az abban közölt tényeket, szabályokat módosítsa. Amennyiben a tájékoztatóban szereplő szabályzás ütközik bármilyen hatályos törvénnyel, jogszabállyal, úgy a törvényben, jogszabályban rögzítettek a mérvadóak.