Fontos tudnivalók
A megrendelő feladata a hibás terméket eljuttatni a szervizpontunkra. Amennyiben a megrendelő saját telephelyén vagy otthonában kívánja a javítást elvégeztetni, úgy azt szervizpontunkkal telefonon egyeztetnie kell. Szerviz pontjaink elérhetősége „KAPCSOLAT” menüpont alatt.
A hibás termék beérkezését követően bevizsgáljuk a terméket és a hiba megállapítása után elemezzük a javítás gazdaságosságát.
Az elemzés eredményeként három különböző lehetőség adódhat:
1. Amennyiben a termék javítható és a javítás összege nem éri el a 10.000.- Ft összeget, a javítást automatikusan elvégezzük.
2. Amennyiben a javítás várható díja meghaladja a fenti összeget, árajánlatot készítünk és csak annak az elfogadása után végezzük el a javítást. Amennyiben a megküldött árajánlat alapján a megrendelő nem igényli a javítási szolgáltatást akkor a következő 3. pontban foglaltak szerint járunk el.
3. Amennyiben a megrendelő - szervizünk tájékoztatása alapján - úgy dönt, hogy a termék javítása gazdaságtalan (a javítás várható díja megközelíti a termék piaci értékét), a terméket visszaküldjük a megrendelőnek és kiszámlázzuk a bevizsgálási díjat.
Az adatmentés költségeiről minden esetben e-mailben adunk tájékoztatást a beérkezett termék bevizsgálását követően.
Ha a megrendelő csak bevizsgálást szeretne kérni vagy csak árajánlatot a javítás várható költségéről azt külön kell jelezni az átvevő ponton történő leadáskor. Ebben az esetben csak a bevizsgálási díjat számlázzuk ki és nem végezzük el a javítást az 1.-es pontban foglaltaknak megfelelően.
A megrendelt szervizmunka elvégzése után a megrendelő feladata a terméket elszállítani. A megrendelő írásbeli kérésére a terméket házhoz szállítjuk a „HÁZHOZSZÁLLÍTÁS” menüpont alatt megtalálható díjazás ellenében.
A javítások határideje 3-7 nap. Ezen határidőt a szerviz igyekszik betartani, de a javításból eredő egyéb okok miatt a módosítás igényét fenntartja. A javítás elvégzéséről a szerviz a megrendelőt telefonon vagy SMS -ben tájékoztatja. Amennyiben a készüléket az ügyfél az értesítés után 15 napon belül nem veszi át a szerviz az ügyfelet újból megpróbálja értesíteni SMS-ben. A szerviz a bármilyen okból nem fogadott hívást vagy SMS-t is sikeres értesítésnek könyveli el. Amennyiben a sikeres értesítés után az ügyfél a készüléket 15 napon belül nem veszi át, úgy a szerviz tárolási díjat számol fel. A tárolási költség naponta a készülék aktuális piaci árának 1%, de minimum 200 Ft/nap. Ha a tárolási költség és a javítási díj összege eléri a készülék aktuális piaci árának 75% -át, a készülék tulajdon joga átszáll a szervizre, az ügyfél ez után semmilyen követeléssel nem élhet. A szerviz a készüléket tovább értékesíti, vagy megsemmisíti.
Nem vállaljuk a következő termékek javítását:
• gyári garanciával rendelkező termékek (de segítünk garanciális szervizbe eljuttatni)
• fizikailag sérült vagy láthatóan szakszerűtlenül javított termékek
Csak nálunk vásárolt, vagy jogtiszta hozott médiumból vállalunk rendszer-, ill. szoftver telepítést.
Az általunk elvégzett javításra a törvényben előirt 1 hónap garanciát vállalunk.
A szerviz fenntartja azon jogát, hogy a tájékoztatót, az abban közölt tényeket, szabályokat módosítsa. Amennyiben a tájékoztatóban szereplő szabályzás ütközik bármilyen hatályos törvénnyel, jogszabállyal, úgy a törvényben, jogszabályban rögzítettek a mérvadóak.
3A PC Bolt & Szerviz Szentes
6600 Szentes, Horváth Mihály utca 12/A
Telefon: +36 63/200-245
Email: 3abolt@gmail.com
3A PC Bolt & Hódmezővásárhely
6800 Hódmezővásárhely, Lánc utca 1.
Telefon: +36 62/202-035
Email: 3abolt.info@gmail.com